FANDOM

Šta je to SA:MP Edit

San Andreas Multiplayer (SA: MP) je modifikacija za Grand Theft Auto: San Andreas koji ga pretvara u multiplayer igru. Možete igrati preko interneta (ili LAN) sa do 500 drugih ljudi. Trebate izvorni Grand Theft Auto: San Andreas PC kako bi mogli igrati San Andreas Multiplayer.

U SA:MP-u u mogućnosti ste učiniti gotovo sve što možete učiniti u single player GTA. SA: MP također ima sposobnost da stvori svoj vlastiti scripted načina igre. Postoji mnogo zabavnih stvari koje možete činiti u SA:MP, a koje nisu moguće u običnom GTA-u.

Zahtjevi sistema za SA:MP Edit

SA:MP će raditi na bilo kojem računaru koje može pokrenuti GTA San Andreas. Međutim, ako igrate na većim poslužiteljima (SA-MP Podržava do 500 mjesta), igra može raditi sporije s vremena na vrijeme, ako imate manje specifikacije računara..

Minimalno

  • 1 GHz Procesor - Pentium 3 / Athlon or equivalent
  • 256MB RAM
  • Win 98/Me/2000/Xp/Vista
  • 64MB grafička kartica (DirectX 9) - Radeon 8500 / GeForce 3 ili slično
  • 8X DVD-ROM Drive
  • 3.6GB slobodne memorije na HDD
  • DirectX 9

Preporučno

  • Intel pentium 4 HT 2,8 Ghz Procesor Intel pentium D 3.0 GHZ / AMD Athlon X2 3800+
  • 1GB RAM
  • Win 98/Me/2000/Xp/7/8
  • PCIe 256MB grafička kartica (DirectX 9c) - Radeon X800 / GeForce 6,7 ili slično
  • 16X DVD-ROM Drive
  • 5.0GB slobodne memorije na HDD
  • DirectX 9

SA:MP zahtjevi

Pored singleplayer zahtjeva, za SA:MP je potrebno i slijedeće:

  • 5.6MB slobodne memorije na HDD
  • Internet konekcija (512k+ Broadband je preporučeno za igru bez laga - kočenja)
  • GTA San Andreas PC - V1.0 [nikako V1.01, V2.0, V3.0]

PAWN Edit

PAWN, prije poznat kao Small, je open source jezik za skriptanje. Održava ga Nizozemska kompanija po nazivu CompuPhase, koja je prvu verziju ovog jezika pustila u promet 1998. godine. Jezik je bio poznat kao Small sve do verzije 3 koja je predstavljena u martu 2005.godine.

PAWN koriste San Andreas Multiplayer mod, Half-Life mod, AMX Mod X, Source Engine baziran SourceMod, kao i različiti ostali projekti. PAWN je kompajlerski jezik sa svojom ekstenzijom (nastavkom) '.p' ili '.pwn'. PAWN kompajler se prevodi na P-kod (bytecode) koji će biti pisan na fajl sa '.amx' ekstenzijom.

Multi Theft Auto Edit

Multi Theft Auto (MTA) je multiplayer modifikacije za Microsoft Windows računare, Rockstar North igri Grand Theft Auto III, Grand Theft Auto: Vice City i Grand Theft Auto: San Andreas, koja dodaje multiplayer funkciju na njih.

MTA pored svog samostalnog klijenta za igru, također omogućava izradu mapa za SA:MP. Procedura izrade mape je jako jednostavna i bazira se na pozicioniranju različitih objekata na neko mjesto koje smo odabrali. Nakon izrade određene mape, preuzimamo kod iz MTA, prebacujemo ga u nama odgovarajući oblik pomoću konvertora te ubacujemo u SA:MP skriptu.